مهسامهسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

سفری یکروزه به ورسک

1393/5/16 13:31
نویسنده : مامان

9 تیر ماه که همزمان با تعطیلات عید فطر بود به همراه مامان بزرگ، باباحاجی، عمه سمیه ، عمه سمیرا ، خاله جون  و خاله نفیسه عزم سفری یکروزه به پل ورسک کردیم. پل ورسک در فاصله 20 یا 30 کیلومتری بعد از فیروزکوه قرار دارد.آب و هوای فوق العاده خنک در حالیکه در تهران هوایی گرم در حدود 38 تا 40 درجه رو تجربه میکردیم. هوا اصلا شرجی نبود . مابین دو کوهی که پل ورسک آنها رو بهم وصل میکرد رودخانه ای باریک میگذشت که در این فصل سال  عمق کمی داشت و ما این رود را در پیش گرفتیم و در کنار آن در فاصله ای دورتر از پل مستقر شدیم. در زمانی که آنجا بودیم دو بار هم قطار عبور کرد و برای ما خیلی جذاب بود.

بعد از صرف ناهار حدود 40 دقیقه در مسیر رود پیش رفتیم تا به آبشار رسیدیم. فوق العاده بود. به دلیل اینکه خیلی شدید نبود به راحتی به پشت آبشار هم رفتیم و در ادامه جیغ و شعر و سرود بچه ها.......آرام

بعد از ظهر آسمان با ابرهای تیره پوشیده شد و نم نم بارون گرفت. هوا به سردی میرفت لباس حسین و مهسا تعویض کردیم چون هوا واقعا سرد شده بود. در راه بازگشت گردنه گدوک کلا با مه پوشیده شده بود و منظره زیبایی بود. البته مه نبود در واقع ابرها پایین بودند و جاده را پوشانده بودند. روز بسیار خوبی را در کنار هم تجربه کردیم. خدایا شکرت برای این همه زیبایی که خلق کردی.